”Haluatko vielä aivan ihkauuden ketsuppipullon tuon ostamasi puseron kanssa? Ne sopisi tosi hyvin yhteen.” Oikeesti yritykset vielä kuulemma painostaa työntekijöitään tällaiseen kaupankäyntiin. Mikään ei anna yrityksestä huonompaa kuvaa kuin tällaiset viime hetken tyrkyttämiset kassalla.

”Tarvitsetko kinkkuvoileivän tuon uuden huulikiilteesi kanssa? Ja onko sulla muuten meidän kanta-asiakaskortti? Tällä saa kahden euron alennuksen jokaista kuluttamaasi tuhatta euroa kohden, jos vain luovutat meille kaikki henkilötietosi, sielusi ja lastesi ja perheesi tiedot, että voimme häiriköidä heitäkin mainoksillamme. Tää on hei hyvä diili. Me vakoillaan sun kulutustottumuksia, myydään sun tiedot kovalla rahalla muille paskamainosten lähettelijöille ja sä saat siitä kaks euroa joskus muutaman vuosikymmenen päästä.”